Відбулося засідання постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища, землекористування та будівництва
09 серпня 2024 року, під головуванням заступника голови постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища, землекористування та будівництва Юрія Григораша, за участі заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Олега Гребенюка, відбулося засідання зазначеної комісії з розгляду звернення мешканки села Петрове, яка порушила питання щодо утримання великої кількості безпритульних тварин у житловій зоні села.
Юрій Григораш проінформував присутніх, що ним попередньо здійснено виїзд за місцем розташування домоволодіння скаржниці та візуально оглянуто будівлю, що розташована поруч з нею і де утримуються безпритульні тварини. Депутат мав можливість поспілкуватися з власницею приміщення, яка опікується тваринами, керівницею ГО «Дай лапу» Богданою Стоян. Проте, ситуація потребує вивчення компетентними фахівцями.
Члени комісії відзначили значний внесок громадських активістів, зокрема ГО «Дай лапу» та її керівниці у вирішенні питання поводження з безпритульними тваринами на території громади.
Обговоривши питання, комісія рекомендувала заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів Олегу Гребенюку залучити до його розгляду необхідних фахових спеціалістів та проінформувати комісію про шляхи його вирішення на рівні громади, а за можливості, залучити до співпраці суміжні територіальні громади.
У робіт комісії приймали участь депутати міської ради, члени постійної комісії питань житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища, землекористування та будівництва Юрій Григораш, Наталія Балик, Майя Лук’яниця, Тетяна Захарчук, член постійної комісії з питань бюджету та економічного розвитку Олександр Роздобудько, секретар Знам’янської міської ради Вікторія Зеленська, виконуюча обов’язки начальника управління МА та ЖКГ Марина Берлова.
Відділ забезпечення діяльності міської ради