Відбулися засідання постійних комісій міської ради
18-19 березня 2024 року, під головуванням голів постійних комісій міської ради Романа Кондратьєва, Володимира Джулая, Нелі Данасієнко, Оксани Перемот відбулися засідання постійних комісій міської ради під час яких були розглянуті питання, що запропоновані на розгляд чергової 59 сесії міської ради.
Депутати обговорили проєкт змін до бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2024 рік, що сформовано враховуючи пропозиції головних розпорядників, розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету, а також вимоги бюджетного законодавства, що діє з 01 січня поточного року в частині можливих напрямків використання коштів вільного залишку, що утворився станом на 01.01.2024р.
Рекомендовано винести на розгляд міської ради питання використання майна комунальної власності громади.
Обговорено інформації про хід виконання окремих Міських цільових програм за 2023 рік, а також проєкт програми реалізації Стратегії реформування системи шкільного харчування Знам’янської міської територіальної громади до 2027 року.
Погоджено винести на розгляд міської ради питання затвердження у новій редакції статутів комунального некомерційного підприємства «Знам’янська міська лікарня ім.А.В.Лисенка» Знам’янської міської ради, Знам’янського міського Палацу культури та Будинку культури селища Знам’янка Друга.
Також, з метою увічнення пам’яті видатних осіб і вшанування визначних історичних подій, що відбулися на території громади, формування та збереження її історико-культурного середовища, інформування гостей та мешканців про історію Знам’янської міської територіальної громади, депутати дійшли висновків щодо необхідності розгляду на сесії міської ради Положення про порядок встановлення, обліку та демонтажу пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дошок Знам’янської міської територіальної громади.
Розглянуто проєкти рішень, що стосуються регулювання земельних відносин на території громади, які пропонуються до розгляду на черговій сесії міської ради.
Відділ забезпечення діяльності міської ради