Відбулась нарада із заступниками директорів з виховної роботи та педагогами-організаторами закладів освіти громади
Виховна робота завжди була невід’ємною складовою освітнього процесу, а зараз, в умовах військової агресії рф проти України, її важливість складно переоцінити. Усе, що відбувається зараз – виклик для школи, для вчителів, учнів та молодого покоління. Звісно, постає питання: як саме працювати просто зараз, як розставити акценти?
27 січня 2024 року у залі засідань міської ради відбулась нарада із заступниками директорів з виховної роботи та педагогами-організаторами закладів освіти громади, яка була присвячена рушійній силі нашої громади - нашій молоді.
На нараді були присутні керуючий справами (секретар) Лілія МЕРЕНКОВА, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ліана ПЕРЕСАДЧЕНКО, начальник організаційного відділу Олена ЗАЙЧЕНКО, начальник відділу освіти, молоді та спорту Людмила КЛИМЕНКО.
Розмова велася про аспекти інноваційних методів та форм організації дозвілля учнівської та студентської молоді на території громади.
«Зараз наше молоде покоління найбільше потребує підтримки та розуміння, академічні успіхи та оцінки відходять на другий план. Той факт, що діти, на жаль, поступово вимушено звикають до нових реалій, не означає, що вони можуть обійтися без підтримки дорослих. Вони як ніколи її потребують. Їм потрібна наша впевненість у тому, що все буде добре, наша стійкість та віра в перемогу навіть у важкі часи невизначеності», - зазначила Лілія МЕРЕНКОВА,.
В ході зустрічі, зокрема, йшлося про проведення щорічного міського фестивалю «Театральна весна». Окрему увагу приділено і питанню щодо організації та проведенню Міжнародного Дня захисту дітей.
Більш детально на новітніх формах роботи зупинилася Ліана ПЕРЕСАДЧЕНКО, яка розказала про робототехніку, як один із напрямків STEM – освіти в новій українській школі. Саме цей напрямок представляє учням технології XXI століття величезні можливості, сприяє розвитку їх комунікативних здібностей, просторової уяви, розвиває навички взаємодії, самостійності при прийнятті рішень, розкриває творчий інтелектуальний потенціал.
«Діти і підлітки вчаться з інтересом, коли вони самостійно створюють, винаходять і бачать результати своєї праці, втілені у повсякденне життя», - зазначила Ліана ПЕРЕСАДЧЕНКО.
Розглянуто і ряд інших організаційних питань.