Розкажіть, яким ви бачите бренд Знам'янської громади: опитування жителів
Поділіться своїми думками про те, якою є Знам'янська громада: які її особливості, сильні сторони, якими ідеями можна посилити згуртованість жителів?
Опитування допоможе визначити спільне бачення у створенні бренду Знам'янської громади та її позиціонуванні.
Питальник:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjIkrOyBCjxr0bP6oLPdN_VIlpaU8djd1cxHXJ0kM9rHbteg/viewform
Навіщо шукати бренд Знам'янської громади?
- для гуртування жителів
- для активізації громади
- для посилення ідентичностей, які роблять громаду сильнішою
- для посилення впізнаваності і спроможності
- для формування позитивного іміджу громади
- для підвищення інтересу інвесторів
- для розвитку туризму
Опитування триватиме до 1 жовтня 2023 року.
Будемо вдячні за поширення онлайн-опитування.
За бажанням, ви можете лишити ваші контакти, аби ми запросили вас на бренд-майстерню з розробки бренду та презентацію результатів опитування.
Довідково:
Бренд громади – легко впізнаваний та індивідуальний образ територіальної, який є близьким для більшості населення громади та допомагає відрізнити громаду від інших.
Бренд громади НЕ заміняє офіційну геральдику.
Базова презентація з першої Діалогової майстерні з розробки бренду громади.
***
Опитування щодо бренду Знам’янської громади відбувається в межах проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
В Кіровоградській та Дніпропетровській областях виконавцем проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» є ГО «Агенція сталого розвитку “Хмарочос”».
Програма USAID DOBRE
#DOBRE