Бренд – це не просто логотип
В межах проекту "Голос громади в місцевому самоврядуванні" Програми "Децентралізація приносить кращі результати та ефективність" (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) в Знам'янській громаді розпочато роботу над створенням бренду громади.
Під час заходу розглянуто підходи до розробки бренду громад та приклади успішних і неуспішних брендів; залучення громадськості до всіх етапів розробки бренду громади та створення дорожньої карти, за якою далі буде рухатись робоча група в розробці бренду Знам’янської громади.
Головне завдання, яке стоїть перед громадами – стати спроможними. Для цього територіальна громада повинна працювати в напрямку залучення додаткових інвестицій, щоб збільшувати джерела наповнення місцевого бюджету. В цьому може допомогти створення унікального бренду громади та її логотипу, метою втілення яких буде поштовх до економічного, інвестиційного, інтелектуального та культурно-духовного розвитку, оскільки сформує її позитивний імідж та зробить її впізнаваною.
Модераторкою заходу виступила Ірина Ткаченко - експертка з питань залучення та соціальної згуртованості проєкту "Голос громади в місцевому самоврядуванні" Програми USAID DOBRE.
Бренд громади – в першу чергу це:
КОНЦЕПЦІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ – яка громада, чим вона унікальна?
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ – єдиний стиль оформлення різної продукції, системи навігації, що покращить впізнаваність громади, описується в брендбуці
ЛОГОТИП – символ, який аудиторії в майбутньому, будуть асоціювати з громадою
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ – стратегія втілення в життя бренду, рекомендації щодо дій, які зроблять громаду комфортною для проживання та цікавою для відвідування і співпраці.