Знам’янська міська територіальна громада

Кропивницький район

Відбулося засідання комісії з питань розгляду звернень громадян та стану виконавської діяльності

Дата: 01.06.2022 14:03
Кількість переглядів: 542

Фото без описуПід головуванням т.в.о. керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету МЕРЕНКОВОЇ Лілії відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та стану виконавської дисципліни. Цей напрямок роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету Знам’янської міської ради.

На засіданні заслухано інформацію начальника відділу загального, контролю та роботи із зверненнями громадян ГРИГОР’ЄВОЇ Олени про стан розгляду звернень громадян та виконавської дисципліни, щодо додержання контролю в структурних підрозділах виконавчого комітету Знам’янської міської ради протягом І кварталу 2022 року.

До виконавчого комітету Знам`янської міської ради на протязі звітного періоду надійшло 365 звернень громадян. Загальна кількість звернень – 276 надійшло поштою. Через органи вищого рівня надійшло: Обласний регіональний контактний центр та Урядову гарячу лінію – 83. Кількість громадян, які звернулись – 700. Зменшення звернень відбулось у зв’язку з військовою агресією російської федерації та введенням воєнного стану на усій території України.

Упродовж І кварталу 2022 року найактуальнішими були питання соціального захисту. Кількість звернень, у яких порушено питання соціального захисту, становить 153, це питання: надання матеріальної допомоги на лікування та соціально-побутові питання, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Актуальними залишаються питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, набуття права власності на землю, поновлення терміну дії оренди землі, надання архівних витягів рішень міської ради. Кількість звернень, у яких порушувались земельні питання становить 51 звернення.

Проведений аналіз звернень, які надійшли, підтвердив актуальність питань житлово-комунального господарства, а саме: ремонт покрівель, під’їздів, ліфтів, внутрішньо-будинкових мереж водопостачання та електропостачання, ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення, благоустрій та ін. Протягом 2022 року кількість таких звернень – 51.

Забезпечено оперативний розгляд звернень та своєчасне інформування заявників про результати розгляду. Вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».

Протягом І кварталу 2022 року до виконавчого комітету Знам’янської міської  ради  надійшло 1006 документів, а саме: постанов та розпоряджень КМУ, звернень народних депутатів – 31, розпоряджень голови Кіровоградської ОВА – 69, доручень заступників голови Кіровоградської ОВА – 639, інших структурних підрозділів Кіровоградської ОВА – 267. Від підприємств, установ, організацій Знам’янської міської територіальної громади за І квартал 2022 року надійшло 210 документів.

Начальники структурних підрозділів доповіли, про стан розгляду звернень громадян та виконавську дисципліну щодо додержання контролю у виконавчому комітеті.

За результатами засідання надані відповідні протокольні доручення. Начальникам структурних підрозділів виконавчого комітету рекомендовано здійснювати контроль за дотриманням термінів при розгляді звернень громадян, наданням якісних та вичерпних відповідей, звертати увагу на недопущення неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам і тримати на постійному контролі стан виконавської дисципліни щодо виконання контрольних документів.

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Питання організації роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни перебуває на постійному контролі керівництва.

Відділ загальний, контролю та роботи із зверненнями  громадян


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень