Відбулося розширене засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та стану виконавської дисципліни
Під головуванням в.о. керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Лілії Меренкової відбулося розширене засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та стану виконавської дисципліни.
Цей напрямок роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету Знам’янської міської ради. На засіданні заслухано інформацію начальника відділу загального, контролю та роботи із зверненнями громадян Олени Григор’євої про стан розгляду звернень громадян та виконавської дисципліни, щодо додержання контролю в структурних підрозділах виконавчого комітету Знам’янської міської ради за підсумками 2021 року.
Так протягом 2021 року до виконавчого комітету Знам`янської міської ради надійшло 2126 звернень громадян. Загальна кількість звернень – 1553 надійшло поштою, на особистих прийомах міського голови звернулось – 61 громадянин. Через органи вищого рівня надійшло: Кіровоградську ОДА – 51, Обласний регіональний контактний центр та Урядову гарячу лінію – 458, інші органи влади – 3. Кількість громадян які звернулись – 3252.
Упродовж 2021 року найактуальнішими були питання соціального захисту. Кількість звернень, у яких порушено питання соціального захисту, становить 627, а саме: надання матеріальної допомоги на лікування та соціально-побутові питання, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Актуальними залишаються питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, набуття права власності на землю, поновлення терміну дії оренди землі, надання архівних витягів рішень міської ради. Кількість звернень, у яких порушувались земельні питання становить 490 звернень.
Проведений аналіз звернень, які надійшли підтвердив актуальність питань житлово-комунального господарства, а саме: ремонт покрівель, під’їздів, ліфтів, внутрішньо-будинкових мереж водопостачання та електропостачання, ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення, благоустрій та ін. Протягом 2021 року кількість таких звернень – 332.
Забезпечено оперативний розгляд звернень та своєчасне інформування заявників про результати розгляду. Вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».
Протягом 2021 року відділом загальним, контролю та роботи із зверненнями громадян взято на контроль 4212 актів, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Народних депутатів України – 161, розпоряджень – 209, доручень голови та заступників голови Кіровоградської обласної державної адміністрації – 2443, документів від інших організацій та підприємств 1399, виконано – 3806, 394 – перебувають на виконанні. 2176 листів надійшло від підприємств, установ та організацій Знам’янської міської територіальної громади, виконано – 2160, з них 16 документів перебувають на контролі. Зареєстровано 11174 вихідних документа.
Начальники структурних підрозділів доповіли, про стан розгляду звернень громадян та виконавську дисципліну щодо додержання контролю у виконавчому комітеті, по підсумках 2021 року.
За результатами засідання надані відповідні протокольні доручення. Начальникам структурних підрозділів виконавчого комітету рекомендовано здійснювати контроль за дотриманням термінів при розгляді звернень громадян, надання якісних та вичерпних відповідей, звертати увагу на недопущення неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам і тримати на постійному контролі стан виконавської дисципліни щодо виконання контрольних документів.
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Питання організації роботи зі зверненнями громадян та виконавська дисципліна перебуває на постійному контролі керівництва виконавчого комітету Знам’янської міської ради.
Відділ загальний, контролю
та роботи із зверненнями громадян