Відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян
Під головуванням першого заступника міського голови Валентини Загородньої відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Цей напрямок роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету Знам’янської міської ради. На засіданні заслухано інформацію, щодо стану розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті по підсумках І півріччя 2020 року та розгляд інформації, щодо усунення недоліків по стану організації діловодства та виконання документів у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Знам’янка.
Так протягом І півріччя 2020 року до виконавчого комітету Знам'янської міської ради надійшло 756 звернень громадян. З них 504 звернень надійшло поштою та 41 на особистому прийомі міського голови. Через: Кіровоградську ОДА - 13, Обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію -198.
Основними та пріоритетними питаннями були питання соціального захисту. Кількість звернень у яких порушено питання становить – 328 (у порівняні з 2019 роком – 505), найбільше це питання: надання матеріальної допомоги на лікування, соціально-побутові питання, призначення та виплати соціальної допомоги, субсидій, правильності їх нарахування та ін.
Актуальними залишаються питання надання земельних ділянок, набуття права власності на землю, поновлення терміну дії оренди землі, надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою. Питома вага звернень, у яких порушувались земельні питання становить 95 звернень (за відповідний період 2019 року - 82).
Проведений аналіз звернень, які надійшли до виконавчого комітету, підтвердив актуальність питань житлово-комунального господарства, а саме: проведення ремонту житлових будинків, ремонту покрівель, під’їздів, відмосток, внутрішньо-будинкових мереж водопостачання та електропостачання, ремонт доріг та тротуарів, відновлення зовнішнього освітлення, санітарний стан прибудинкових територій та ін. Протягом І півріччя кількість таких звернень становила – 86 (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – 228).
Зверненням громадян приділяється належна увага. У кожному випадку заявникам надається допомога або вишукуються шляхи вирішення їх проблем, надаються аргументовані відповіді та роз`яснення. Всіх заявників обов`язково повідомляють письмово про результати розгляду їх звернень у терміни, визначені законодавством України. Вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».
На виконання розпорядження міського голови здійснено повторну перевірку, щодо виконання норм Закону України «Про звернення громадян», та виконавської дисципліни в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Знам’янка. Під час перевірки комісією виявлені порушення.
За результатами засідання надано протокольне доручення відділу загальному, контролю та роботи із зверненнями громадян (нач. Олена Григор’єва) протягом ІІІ кварталу здійснити контрольну перевірку по усуненню недоліків у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Знам’янка, та доповісти на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Питання організації роботі зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни перебувають на постійному контролі керівництва виконавчого комітету Знам’янської міської ради.
Відділ загальний, контролю та роботи із зверненнями громадян