Знам’янська міська територіальна громада

Кропивницький район

Про роботу міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Дата: 06.02.2020 09:32
Кількість переглядів: 823

Під головуванням першого заступника міського голови Валентини ЗАГОРОДНЬОЇ проведено засідання міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. 

На засіданні були присутні представники відділів та управлінь міськвиконкому, Знам’янської міськрайонної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості, Знам’янського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, Знам’янського відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Кіровоградській області, головний державний інспектор управління Держпраці в Кіровоградській області.
     
Під час засідання розглянуті питання про підвищення рівня середньомісячної заробітної плати на суб’єктах господарської діяльності міста; про окремі показники щодо стану пенсійного забезпечення та захисту прав застрахованих осіб по території м.Знам’янка станом на 01 грудня 2019 року; про аналітично-моніторингові дослідження ПФУ за листопад 2019 року.

За результатами засідання прийняті відповідні рішення, в т.ч направити листи керівникам суб’єктів господарювання – юридичним особам, які у ІІІ кварталі 2019 року згідно даних звіту ф.1ДФ нараховували найманим особам заробітну плату  нижчу законодавчо встановленого мінімального розміру за даними Головного управління ДПС від 29.12.2019 року №406/01-38 (26 СГД) з метою вирішення питання підвищення ними рівня середньомісячної заробітної плати.
    
Розмір середньомісячної заробітної плати по місту за ІІІ квартал 2019 року склав 10819грн., темп росту до відповідного періоду 2018 року – 113,3% (за останніми даними)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора