Засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення
Під головуванням першого заступника міського голови В.Загородньої проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
На засіданні були присутні представники відділів та управлінь міськвиконкому, Знам’янського відділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, Знам’янської філії Кіровоградського обласного центру зайнятості, Знам’янського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області.
Розглянуті питання:
1. Інформація головного державного інспектора управління Держпраці в Кіровоградській області Пащенко Н.І.
2. Про здійснені заходи робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості протягом І півріччя 2018 року.
За результатами засідання прийняті відповідні рішення.
Секретар робочої групи Л.Манько
Протягом січня-червня 2018 року робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення обстежено 62 суб’єкта господарської діяльності міста. Виявлено 11 «тіньових» робочих місця, легалізовано 122 робочих місця. Загалом роз’яснювальною роботою з питань трудового законодавства охоплено 126 керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців.
Додаткові надходження до ПФУ станом на 01.07.2018 року склали 147,2 тис. грн., в т.ч. за рахунок легалізації – 123,5 тис. грн.; за рахунок підвищення заробітної плати – 23,7 тис. грн.
За результатами інспекційних відвідувань, головним державним інспектором були вручені приписи керівникам, які допустили порушення для їх усунення. Стосовно 1 посадової особи передано матеріали до Управління захисту економіки в області Департаменту захисту економіки Національної поліції України з ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.172, 173 Кримінального кодексу України, накладено штрафних санкцій відповідно до ч.2 ст. 265 КЗпП України на загальну суму близько 120 тис.грн.