Відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян
Відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, згідно затвердженого плану-графіку роботи міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на 2018 рік. Цей напрямок роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету.
Відділом загальним, контролю та роботи із зверненнями громадян встановлений суворий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, якістю та повнотою відповідей заявнику. За результатами проведеної перевірки, на засіданні заслухано начальника відділу загального, контролю та роботи із зверненнями громадян О.Григор’єву щодо питання стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», про стан розгляду заяв мешканців міста у відділі економічного розвитку, промисловості та торгівлі, в службі у справах дітей, юридичному відділі.
Начальник відділу економічного розвитку, промисловості та торгівлі І Кузіна доповідала про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до відділу. Так з початку 2018 року до відділу звернулось 81 особа, у відповідному періоді 2017 року – 53 звернень, з числа мешканців міста. Кожному з них надані консультації та практичні поради для вирішення проблемних питань. На Урядову гарячу лінію та до Кіровоградського обласного контактного центру надійшло 45 звернень, на які надані вичерпні відповіді.
Начальник юридичного відділу Ю.Данильченко доповів про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до відділу. Так з початку 2018 року до відділу звернулось 55 осіб, у відповідному періоді 2017 року – 37 звернень, з числа мешканців міста. Кожному з них надані консультації та практичні поради для вирішення проблемних питань. На Урядову гарячу лінію та до Кіровоградського обласного контактного центру надійшло 15 звернень, на які надані вичерпні відповіді.
Начальник служби у справах дітей Л.Карпук доповідала про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до служби. Так з початку 2018 року до відділу звернулось 21 особа, у відповідному періоді 2017 року – 8 звернень, з числа мешканців міста. Кожному з них надані консультації та практичні поради для вирішення проблемних питань. На Урядову гарячу лінію та до Кіровоградського обласного контактного центру звернень не надходило.
По кожному зверненню надано консультаційну допомогу особисто заявникам, роз'яснено законодавчі норми вирішення питань. За результатами проведеної перевірки визначено, що робота відділу економічного розвитку, промисловості та торгівлі, служби у справах дітей, юридичному відділі, по даному напрямку, проводиться на належному рівні.
загального, контролю
та роботи із зверненнями громадян