Засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян
Під головуванням першого заступника міського голови Загородньої В.Г. відбулося засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Цей напрямок роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету. На засіданні заслухано інформацію щодо стану розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті по підсумках І кварталу 2019 року.
Так у І кварталі 2019 року до виконавчого комітету Знам`янської міської ради надійшло 551 звернення громадян. З них 365 звернень надійшло поштою та 7 на особистому прийомі міського голови. Через Кіровоградську ОДА – 5, Обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію – 174 звернення.
Упродовж 2019 року найактуальнішими є питання соціального захисту. Кількість звернень, у яких порушено питання соціального захисту становить 305 звернень, а саме: надання матеріальної допомоги, призначення та виплати соціальної допомоги, субсидії (монетизація), виплати допомоги на дітей та ін.
Проведений аналіз звернень, які надійшли до міськвиконкому, підтвердив важливість питань житлово-комунального господарства, а саме: ремонт покрівель, під’їздів, внутрішньо будинкових мереж водопостачання та електропостачання, ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення, благоустрій та ін. Протягом 2019 року кількість таких звернень – 139.
Актуальними залишаються питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, набуття права власності на землю, поновлення терміну дії оренди землі, надання архівних витягів рішень міської ради. Кількість таких звернень - 52.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва виконавчого комітету Знам’янської міської ради.
По кожному зверненню надано консультаційну допомогу особисто заявникам, роз’яснено законодавчі норми вирішення проблемних питань.
Відділом загальним, контролю та роботи із зверненнями громадян встановлений суворий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, якістю та повнотою відповідей заявнику.