Знам’янська міська рада
Знам'янка, Кіровоградська область

Новини бюджетної сфери

 

Міський голова провів робочу нараду за результатами державного фінансового аудиту виконання бюджету міста та ревізії фінансово-господарської діяльності УМА та ЖКГ

Міський голова Сергій  Іванович  Філіпенко  разом з першим заступником міського голови Загородньою В.Г.,  заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів  Гребенюком С. А.  та заступником міського голови – начальником фінансового управління   Лихотою Г.В.  провів   робочу нараду  за   результатами державного фінансового аудиту виконання бюджету міста та ревізії фінансово-господарської діяльності управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради. 

На  нараді  були  присутні  заступник начальника фінансового управління – начальник відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин Лепетко О. М., начальник управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Нікітін М. М., начальник юридичного відділу Данільченко  Ю.В.,  начальник відділу земельних  питань Грицюк  А. А.,  в.о. головного лікаря КЗ «Знам’янська міська лікарня імені А.В.Лисенка» Муравський  І.Б., головний спеціаліст відділу економічного розвитку, промисловості, інфраструктури та торгівлі Сич Н.М..

Розглянувши  звіт про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету м.Знам’янка та акт ревізії фінансово-господарської діяльності управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради, проведених управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, з метою забезпечення повної реалізації пропозицій аудиту та усунення порушень, виявлених  ревізією, підготовлено розпорядження міського голови  від 22 листопада 2017 року №290 «Про затвердження заходів щодо реалізації пропозицій фінансового аудиту».  Відповідальні виконавці : управління  МА та ЖКГ міської ради,  відділ земельних питань виконавчого комітету, комунальний  заклад  «Знам’янська міська лікарня імені А.В.Лисенка», головні  розпорядники коштів міського бюджету, розпорядники нижчого рівня та одержувачі  бюджетних коштів щомісячно інформують фінансове управління виконавчого комітету про стан реалізації заходів.

Під  час  наради присутні мали змогу висловити  свої   пропозиції та шляхи усунення вказаних  порушень.

Керівників  структурних підрозділів виконавчого комітету Знам’янської міської ради, бюджетних установ, комунальних підприємств зобов’язано  забезпечити  безумовне   дотримання норм фінансово-бюджетної дисципліни, посилити  контроль  за ефективним,  раціональним та своєчасним використанням бюджетних коштів.     

Головний спеціаліст
Н.Сич     

_____________

На порядку денному питання виконання видаткової частини міського бюджету

4 травня поточного року міським головою Філіпенком Сергієм Івановичем за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г.В. проведено нараду з керівниками бюджетних установ освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства міста по питанню своєчасного використання бюджетних призначень.

 

За результатами проведеного фінансовим управлінням аналізу виконання видаткової частини міського бюджету  за січень-квітень поточного року кожним керівником бюджетної установи було надано пояснення щодо причин виникнення залишків невикористаних бюджетних призначень.

На нараді було наголошено про необхідність проведення заходів, які забезпечують своєчасне та цільове використання бюджетних коштів, а саме: проведення процедур закупівель у системі Prozorro, заключення договорів та інше.

Розпорядників бюджетних коштів зобов’язано забезпечити постійний контроль за якісним виконанням робіт, наданням послуг та дотриманням термінів виконання умов договорів виконавцями робіт, а також до кінця травня поточного року виконати заплановані на відповідний період роботи.
 

Фінансове управління

_____________

Нарада з розпорядниками коштів щодо оптимізації витрат та забезпечення своєчасного використання бюджетних коштів

Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Галини Вікторівни фінансовим управлінням проведено нараду з  керівниками, бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства. 

 

На нараді обговорювалось питання щодо оптимізації витрат головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету шляхом недопущення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника. 

Також розглянуто питання програмно - цільового бюджетування в міському бюджеті. Зверталась увага головних розпорядників бюджетних коштів на оцінку ефективності виконання бюджетних програм та проведення попереднього аналізу оцінки ефективності.

Неодноразово на нараді наголошувалось на забезпеченні економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів у межах доведених бюджетних призначень.

Крім того, на нараді акцентовано увагу розпорядників бюджетних коштів на наступних питаннях:
-    здійснення заходів щодо реалізації пропозицій фінансового аудиту;
-    контроль щодо виконання плану по доходах власних надходження бюджетних установ (спеціальний фонд);
-    надання пояснень щодо виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості бюджетних установ.

Також було наголошено на безумовному дотриманні законодавства під час надання трансфертів головними розпорядниками бюджетних коштів, а саме: вимог Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та критеріїв визначення одержувачів для здійснення заходів бюджетної програми відповідно до пункту 9 Порядку  складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228. При цьому окремо було звернуто увагу на своєчасність затвердження фінансових планів комунальними підприємствами, наявність яких є однією з умов визначення їх одержувачами бюджетних коштів.

Фінансове управління

_____________

Проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік

На виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України 15 березня  поточного року о 14.00 год. в сесійному залі виконавчого комітету міської ради за участю першого заступника міського голови В.Г.Загородньої було проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік.

 

Про стан виконання міського бюджету за 2017 рік доповідала заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління Г.В.Лихота.

Головні розпорядники міського бюджету м.Знам’янка проінформували про виконання міського бюджету за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені рішенням про міський бюджет на 2017 рік кожному з них.
 

_____________

Проведено нараду з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління світи, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка

Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Лихоти Г.В. та за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка щодо економного та раціонального використання енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, зменшення споживання енергоресурсів у бюджетній та комунальній сферах.

 

На початку наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник міськфінуправління наголосила про економне та раціональне використання енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, а саме, про ведення щоденного та щомісячного контролю за показниками споживання енергоресурсів в бюджетних установах, надання до фінансового управління пояснення в разі споживання енергоносіїв понад доведені помісячні та річні ліміти. В установах міста продовжувати вести щоденний облік споживання природного газу. Бюджетним установам запропоновано зробити та надати помісячний аналіз фактичного споживання вугілля відповідно до витрат на 1 м3 об’єму приміщення. Також було наголошено, що при проведенні тендерної закупівлі вугілля звертати увагу на якісні характеристики товару.

На нараді було наголошено про своєчасність використання бюджетних коштів. Розпорядникам коштів максимально забезпечувати своєчасне використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі необхідності перерозподіляти видатки завчасно.
Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2018 року.

Також було наголошено про забезпечення виконання п.2 рішення сесії Знам’янської міської ради від 17.11.2017р. №1173 «Про використання системи електронних закупівель
розпорядниками та одержувачами коштів міського бюджету». 

Крім того, на нараді було акцентовано увагу розпорядників бюджетних коштів на слідуюче:

?    при наданні звітності розпорядники бюджетних коштів повинні надавати одночасно пояснення щодо причин виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості на кінець періоду, 
?    довідки про зміни до плану асигнувань подаються фінансовому управлінню до 25 числа місяця, 
?    в разі внесення змін до річних показників одночасно подаються уточнені розрахунки до кошторисів, 
?    в листах до довідок про зміни бюджетних асигнувань обов’язково зазначати обґрунтовані пояснення змін, 
?    в паспорт бюджетної програми вносяться зміни в разі зміни інформації та зміни показників, затверджених у паспортах бюджетних програм, необхідність у внесенні яких з об'єктивних причин виникла в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми.

_____________

Проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соцсфери та ЖКГ

Під головуванням першого заступника міського голови Загородньої В.Г., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Лихоти Г.В.та за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка на тему: «Дотримання вимог планування місцевих бюджетів на основі програмно – цільового методу, забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом. Стан фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів».

 

На початку наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник міськфінуправління наголосила про своєчасність використання бюджетних коштів. Звернулася з проханням до розпорядників коштів про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі необхідності перерозподіляти видатки завчасно.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2018 року.

На нараді було опрацьовано питання про правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання.

Головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження місцевому фінансовому органу протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Протягом тижня головні розпорядники подають на затвердження до фіноргану проекти паспортів бюджетних програм у разі:
?виникнення нових бюджетних програм (підпрограм);
?набрання чинності рішенням про внесення змін до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
?передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого;
?передачі нерозподілених бюджетних призначень на визначену в рішенні про місцевий бюджет мету між головними розпорядниками;
?перерозподілу видатків за бюджетними програмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику;
?перерозподілу видатків за підпрограмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених на виконання бюджетної програми;
?зміни інформації та зміни показників, затверджених у паспортах бюджетних програм, необхідність у внесенні яких з об'єктивних причин виникла в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми;
?затвердження нових або внесення змін до чинних порядків використання бюджетних коштів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
?внесення змін до розпису місцевого бюджету, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм.

Проекти паспортів бюджетних програм подаються до фіноргану разом з проектами наказів про їх затвердження у паперовому та електронному вигляді.

Головні розпорядники у терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, подають до місцевих фінансових органів звіти про виконання паспортів бюджетних програм за формою, затвердженою наказом МФУ від 26.08.2014р. №836, у паперовому та електронному вигляді.

Державну фінансову інспекцію України та її територіальні органи під час проведення контрольних заходів (ревізій, перевірок, аудиту) зобов’язати здійснювати контроль за використанням коштів місцевого бюджету, виділених на виконання бюджетних програм. За результатами здійснення такого контролю до 01 квітня року, що настає за звітним, подавати до місцевих фінансових органів відповідну інформацію для врахування при формуванні проектів місцевих бюджетів на наступні бюджетні періоди.

Головні розпорядники протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми подають місцевому фінансовому органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних программ відповідно до Методики здійснення порівняльного аналізу ефективності бюджетних програм, які виконуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, затвердженої Наказом МФУ від 17.05.2011р. №608.

Останнім питанням на нараді було обговорення стану фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів.

За результатами вжитих заходів щодо усунення виявлених порушень, виконавчим комітетом Знам’янської міської ради затверджено рішення від 09.11.2017 року №290  «Про результати  державного фінансового аудиту  виконання бюджету  м.Знам’янка та ревізій фінансово-господарської  діяльності управління  містобудування, архітектури  та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради» з розробленням відповідних пропозицій для вжиття заходів бюджетними установами міста щодо забезпечення  безумовного дотримання норм фінансово-бюджетної дисципліни, посилення  контролю за ефективним та раціональним використанням бюджетних коштів та комунальним  майном  установ. Також було заслухано про виявлені порушення в ході проведеної Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в 2017 році ревізії фінансово-господарської діяльності КЗ «Знам’янської міської лікарні ім. А.В.Лисенка» та в подальшому забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення та недопущення втрат бюджетних коштів.