Знам’янська міська територіальна громада

Кропивницький район

Новини бюджетної сфери

31 жовтня 2023 року в залі засідань виконавчого комітету під головуванням міського голови Володимира СОКИРКА, в присутності заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів Дмитра МОЛОДЧЕНКА та Олега ГРЕБЕНЮКА, керуючої справами виконавчого комітету Лілії МЕРЕНКОВОЇ відбулася нарада з представникам головних розпорядників, розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з питань формування показників бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2024 рік.

На нараді було обговорено стан виконання бюджету у 2023 році, проблемні питання та основні підходи до формування бюджетних показників на плановий бюджетний період. Начальник фінансового управління Олена ЛЕПЕТКО також ознайомила присутніх з попередніми розрахунками дохідної та видаткової частин бюджету громади на 2024 рік.

Начальник фінансового управління Олена ЛЕПЕТКО


30 серпня 2023 року, в присутності заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ліани ПЕРЕСАДЧЕНКО, фінансовим управлінням Знам’янського міськвиконкому було проведено нараду з представниками головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників нижчого рівня та одержувачів коштів бюджету Знам’янської міської територіальної громади, під час якої було обговорено основні підходи до планування видаткової частини бюджету громади на 2024 рік, стан виконання бюджету за видатками у 2023 році та питання дотримання вимог бюджетного законодавства та виконавської дисципліни учасниками бюджетного процесу.

Начальник фінансового управління Олена ЛЕПЕТКО


Публічне представлення звіту  про виконання бюджету
Знам'янської міської територіальної громади за 2021 рік

В залі засідань виконавчого комітету Знам’янської міської ради відповідно до вимог статті 28 Бюджетного кодексу України 10 березня 2022 року відбулося публічне представлення звіту про виконання бюджету Знам'янської міської територіальної громади за 2021 рік.
Начальник фінансового управління Олена ЛЕПЕТКО ознайомила присутніх про стан виконання дохідної та видаткової частин міського бюджету у 2021 році за основними бюджетними показниками в розрізі загального та спеціального фондів. До відома присутніх було доведено інформацію про основні бюджетоутворюючі підприємства міста та проблемні питання, що виникали у ході виконання бюджету у звітному періоді. 
Головні розпорядники бюджетних коштів Знам’янської міської територіальної громади також здійснили публічне представлення інформації про виконання їхніх бюджетів за 2021 рік.

Звіт


Публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм по фінансовому управлінню Знам’янського міськвиконкому за 2021 рік.

На виконання статті 28 Бюджетного кодексу України, 10 березня 2022 року о 14 год. 00 хв. відбудеться публічне представлення головним розпорядником коштів бюджету Знам’янської міської територіальної громади – фінансовим управлінням Знам’янського міськвиконкому, інформації про виконання бюджетної  програми 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах».

            Захід відбуватиметься з дотриманням карантинних вимог.

Начальник фінансового управління 
Олена ЛЕПЕТКО


Проєкт бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2022 рік

Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради  08 грудня 2021 року схвалено проєкт рішення Знам’янської міської ради «Про бюджет Знам’янської міської територіальної громади на 2022 рік».

Проєкт бюджету складено на підставі основних макропоказників економічного та соціального розвитку, визначених Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з урахуванням доведених обсягів міжбюджетних трансфертів та фактичної динаміки показників.

Загальний обсяг бюджету міської громади на 2022 рік обраховано в сумі 351 609 110 грн., з них за рахунок обсягу міжбюджетних трансфертів (надходжень з інших бюджетів) 79 328 742 грн. Видатки споживання обраховані в сумі 334 998 242 грн., з них: реверсна дотація (вилучення до державного бюджету) – 32 265 100 грн., нерозподілені видатки (резервний фонд бюджету) – 3 188 117 грн.; видатки розвитку визначені у сумі 12 880 000 грн.   

Під час планування дотримано вимогу статті 77 Бюджетного кодексу України щодо першочергового забезпечення бюджетними призначеннями видатків на оплату праці працівників бюджетних установ, проведення розрахунків за комунальні послуги, енергоносії та послуги зв’язку , які споживаються бюджетними установами.

Начальник фінансового управління
Олена ЛЕПЕТКО


Інформація про прогноз бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки

Рішенням виконавчого комітету Знам’янської міської ради

від 26 серпня 2021 року № 239 схвалено прогноз бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки.

Під час формування прогнозу застосовувались основні макропоказники економічного і соціального розвитку України, визначені Бюджетною декларацією на 2022 – 2024 роки, схваленою постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548, норми наказу Міністерства фінансів України від 02 червня 2021 року № 314 «Про затвердження Типової форми прогнозу місцевого бюджету та Інструкції щодо його складання» та з урахуванням пропозицій до прогнозу, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів.

            Загальний ресурс бюджету міської громади прогнозується у сумі:

  •  у 2022 році – 352 740 515 гривень;
  • у 2023 році – 369 856 143 гривні;
  • у 2024 році – 385 035 162 гривні.

Обсяг реверсної дотації (вилучення коштів з бюджету Знам’янської міської територіальної громади до державного бюджету України) відповідно до Бюджетної декларації складе за роками:

  • у 2022 році –  32 118 000 гривень;
  • у 2023 році – 37 897 500 гривень;
  • у 2024 році – 44 741 300 гривень.

Відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України схвалений прогноз бюджету Знам’янської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки подано для розгляду Знам’янській міській раді.

Начальник фінансового управління
Олена ЛЕПЕТКО


Прогноз бюджету 2022-2024 роки


Нарада з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ по питанню формування бюджетних запитів на 2021 рік

Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г. за участі заступника начальника фінансового управління – начальника відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин Лепетко О. проведено нараду з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ по питанню формування бюджетних запитів на 2021 рік.

На нараді інформували про вимоги щодо планування міського бюджету на 2021 рік та ознайомили головних розпорядників з наказами Міністерства фінансів України від 27.08.2020р. №534 «Про впровадження в дослідну експлуатацію комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA» та від 28.08.2020р. №536 «Про затвердження Порядку реєстрації у 2020 році учасників бюджетного процесу на місцевому рівні в інформаційно-аналітичній системі управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA». 

На нараді обговорювалось питання включення в бюджетні запити на 2021 рік видатків бюджетних установ, що знаходяться на території Знам’янської селищної ради та Петрівської сільської ради.

Також наголошено на економне, раціональне та своєчасне використання бюджетних коштів в 2020 році, а саме: забезпечення своєчасного використання коштів на цілі, які передбачені в бюджеті.


 

 

Публічне представлення звіту за 2019 рік

 

Відповідно до вимог статті 28 Бюджетного кодексу України 12 березня 2020 року, в присутності першого заступника міського голови Валентини Загородньої, відбулося публічне представлення інформації про виконання бюджету міста Знам’янки за 2019 рік. 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління Галина Лихота ознайомила присутніх про стан виконання дохідної та видаткової частин міського бюджету у 2019 році за основними бюджетними показниками в розрізі загального та спеціального фондів.

Також до відома присутніх було доведено інформацію про основні бюджетоутворюючі підприємства міста та проблемні питання, що виникали у ході виконання бюджету у звітному періоді.  

Представлення відбулося  в приміщенні виконавчого комітету Знам’янської міської ради.

Проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ щодо дотримання вимог планування місцевих бюджетів

 

18 лютого 2020 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г. в присутності заступника начальника фінансового управління – начальника відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин Лепетко О. проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ щодо дотримання вимог планування місцевих бюджетів на основі програмно – цільового методу, забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом.

На нараді інформували про вимоги щодо планування місцевих бюджетів, про необхідність забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом. 

Проінформовано про внесені зміни до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету в частині планування видатків на капітальний ремонт та реконструкцію приміщень.

Також наголошено на економне, раціональне та своєчасне використання бюджетних коштів, а саме: про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі виникнення залишків бюджетних призначень на кінець періоду надавати обґрунтоване пояснення.

 

 


Нарада з головними бухгалтерами бюджетних установ  щодо забезпечення економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів міського бюджету

 

29 листопада 2019 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г. проведено нараду з головними бухгалтерами бюджетних установ закладів апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка щодо забезпечення економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів міського бюджету.

Звернуто увагу на забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень, враховуючи їх економне та раціональне використання та в разі зменшення ціни на товари своєчасно укладати додаткові угоди на зменшення вартості.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано надати інформацію про невикористані бюджетні призначення за січень – листопад 2019р. та щодо очікуваного залишку невикористаних бюджетних призначень станом на 01.01.2020р., а також тримати на постійному контролі розрахунки орендарів за спожиті енергоресурси.

На нараді обговорювались питання щодо підготовки та формування проєкту міського бюджету на 2020 рік та прогнозу на 2021 – 2022 роки.


11 вересня 2019 року під головуванням міського голови Філіпенка С. та в присутності заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г. проведено нараду з  керівниками бюджетних установ щодо своєчасного використання бюджетних призначень, а також підготовки бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період.

 

Керівники та бухгалтери: міського відділу освіти, міського відділу культури, КЗ «Знам’янська міська лікарня ім.А.В.Лисенка», виконавчого комітету, управління соціального захисту населення, територіального центру соціальної допомоги населенню, управління МА та ЖКГ виступили з інформацією про невикористані бюджетні призначення станом на 01.09.2019 року з зазначенням подальших шляхів раціонального використання цих коштів кожний по своїй установі.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано:
    тримати на постійному контролі забезпечення додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень протягом 2019 року.

    щодо підготовки бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період необхідно аналізувати і своєчасно оформляти додаткові угоди на споживання природного газу для недопущення завищення ціни на газ.

    проаналізувати видатки своєї установи та надати пропозиції щодо перерозподілу бюджетних призначень по кожному коду окремо.

На нараді також було наголошено про своєчасність використання бюджетних коштів, а саме: про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі виникнення залишків бюджетних призначень на кінець періоду надавати обґрунтоване пояснення.


29 липня 2019 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г.В. проведено нараду з  бухгалтерами бюджетних установ щодо обговорення виконання міського бюджету за І півріччя 2019 року, забезпечення підготовки проектів рішень сесій по уточненню міського бюджету та своєчасного використання бюджетних призначень, а також підготовки бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період.

 

На початку наради було наголошено, що у зв’язку із очікуваним невиконанням планових показників за доходами бюджету міста здійснено переміщення бюджетних призначень по бюджетним установам.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі забезпечення:
у разі нагальної потреби внесення змін до кошторису установи за видатками, які затверджуються виключно рішенням міської ради про бюджет міста, надавати до фінансового управління обґрунтоване подання щодо необхідних змін до розпису міського бюджету щонайменше за 3 дні до кінцевого терміну офіційного оприлюднення проекту рішення; 

своєчасної та якісної підготовки обґрунтованого подання щодо перерозподілу бюджетних призначень;
додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень протягом 2019 року.

З  метою досягнення максимальної економії бюджетних коштів зобов’язано забезпечити здійснення закупівель з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та проведення моніторингу цін на товари, роботи і послуги, які закуповуються без застосування електронної системи закупівель «Прозоро», а також укладання додаткових угод на придбання товарів, по яких проведена тендерна процедура, в разі значного зменшення цін на відповідні товари.

Також було зауважено про необхідність вжиття заходів щодо економного та раціонального споживання енергоресурсів бюджетних установ міста, а саме звернути увагу на доведені ліміти по водопостачанню та водовідведенню, своєчасно їх контролювати і перевіряти обґрунтованість розрахунків.

Щодо підготовки бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період необхідно аналізувати і своєчасно оформляти додаткові угоди на споживання природного газу для недопущення завищення ціни на газ.

На нараді також було наголошено про своєчасність використання бюджетних коштів, а саме: про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі виникнення залишків бюджетних призначень на кінець періоду надавати обґрунтоване пояснення.


28 травня 2019 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г.В. проведено нараду з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка щодо здійснення оптимізації витрат головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету шляхом недопущення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника, зменшення споживання енергоресурсів у бюджетній сфері, програмно-цільове бюджетування в міському бюджеті.

 

На початку наради було наголошено, що у зв’язку із очікуваним невиконанням планових показників за доходами бюджету міста та, як наслідок, ймовірним скороченням бюджетних призначень у 2019 році, необхідно розробити плани роботи установ із відповідним скороченням видатків, що фінансуються за рахунок коштів бюджету міста, визначивши першочергові та невідкладні роботи і заходи. 

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі забезпечення:

належної якості планування роботи установ (включаючи розпорядників нижчого рівня та одержувачів), не допускаючи планування робіт, замовлення послуг та придбання матеріалів без відповідних бюджетних призначень. У разі нагальної потреби внесення змін до кошторису установи за видатками, які затверджуються виключно рішенням міської ради про бюджет міста, надавати обґрунтоване подання щодо необхідних змін до розпису міського бюджету до фінансового управління щонайменше за 10 днів до кінцевого терміну офіційного оприлюднення проекту рішення; 

безумовного дотримання термінів подання до фінансового управління  на погодження документів, які застосовуються в процесі виконання бюджету (в першу чергу паспортів бюджетних програм та змін до них) згідно з існуючими інструкціями та затвердженими порядками;

повного та цільового використання залишку коштів субвенції на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій, що надійшла у 2018 році, недопускаючи необґрунтованого накопичення залишків цих коштів та їх повернення до державного бюджету; 

цільового використання бюджетних коштів відповідно до поданих до кошторису розрахунків, відповідність даних, затверджених у паспортах бюджетних програм, розрахункам до кошторису, здійснювати подання заявок на фінансування лише в межах запланованих розрахунками та паспортами бюджетних програм видатків;

своєчасної та якісної підготовки обґрунтованого подання щодо перерозподілу бюджетних призначень.

З  метою досягнення максимальної економії бюджетних коштів зобов’язано забезпечити здійснення закупівель з врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та проведення моніторингу цін на товари, роботи і послуги, які закуповуються без застосування електронної системи закупівель «Прозоро». 

Також було звернуто увагу на необхідність вжиття заходів щодо економного та раціонального споживання енергоресурсів бюджетних установ міста.



Проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік

 

На виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України 15 березня  поточного року о 14.00 год. в сесійному залі виконавчого комітету міської ради за участю першого заступника міського голови В.Г.Загородньої було проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік.

Про стан виконання міського бюджету за 2017 рік доповідала заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління Г.В.Лихота.

Головні розпорядники міського бюджету м.Знам’янка проінформували про виконання міського бюджету за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені рішенням про міський бюджет на 2017 рік кожному з них.
 


Нарада-семінар з бухгалтерами апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка

 

28 лютого поточного року під головуванням заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. проведено нараду-семінар з бухгалтерами апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка щодо дотримання вимог планування місцевих бюджетів на основі програмно – цільового методу, забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом.

Відповідно до наказу Мінфіну від 29.12.2018 року №1209 внесені зміни до деяких наказів Міністерства фінансів України, а саме: до наказу Міністерства фінансів України від 26.08.2014р. №836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів», якими внесені зміни до Правил складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів, звітів про їх виконання та форм паспорта бюджетної програми та звіту про виконання паспорта бюджетної програми. Серед новацій, зокрема, такі:

головні розпорядники мають розробити проекти паспортів бюджетних програм і подати їх на погодження до фіноргану протягом 30 днів після того, як набере чинності рішення про місцевий бюджет;
фінорган погоджує проект паспорта протягом 10 днів із дня його отримання та направляє його головному розпоряднику для затвердження; 
головний розпорядник затверджує паспорт своїми наказами у двох примірниках, а не в трьох, як було раніше;
головний розпорядник передає фіноргану завірені копії паспорта та наказу про його затвердження протягом 3-х робочих днів від дня затвердження паспорта; 
зміни до паспортів протягом бюджетного періоду головні розпорядники можуть вносити додатково у разі зміни інформації та показників, затверджених у паспортах, згідно з новими нормативно-правовими актами;
якщо головні розпорядники вносять зміни до паспорта, вони подають до фіноргану порівняльну таблицю з поясненнями щодо відмінностей;
якщо фінорган погоджує зміни до паспортів, головний розпорядник приймає накази про затвердження відповідних паспортів у тижневий строк від дня погодження фінорганом проекту паспорта у новій редакції.

На нараді також було наголошено про своєчасність використання бюджетних коштів, а саме: про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі необхідності перерозподіляти видатки завчасно.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючи питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень протягом 2019 року.

На нараді було опрацьовано внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині Прогнозу місцевих бюджетів відповідно до вимог про середньострокове планування, а саме: відповідно до Закону України від 06.12.2018р. №2646-VІІІ внесено зміни до ст.75_1 Бюджетного кодексу України щодо складання та схвалення прогнозу місцевого бюджету. Місцевий фінансовий орган щороку спільно з іншими головними розпорядниками бюджетних коштів відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку України і відповідної території, та з урахуванням Бюджетної декларації складає прогноз місцевого бюджету - документ середньострокового бюджетного планування, що визначає показники місцевого бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проекту місцевого бюджету.

Крім того, на нараді обговорено стан дотримання вимог законодавства з використання коштів місцевих бюджетів.

Відповідно до надісланої загальної довідки про результати перевірки фінансово-господарської діяльності Кіровоградської ОДА, стану дотримання вимог законодавства з використання коштів місцевих бюджетів, майна та земель у Кіровоградській області за 2016-2017 роки та 10 міс.2018 року опрацьовано результати перевірки стану дотримання вимог законодавства з використання коштів місцевого бюджету для забезпечення неухильного дотримання законодавства та недопущення порушень у подальшому.


 

Нарада з керівниками та головними бухгалтерами бюджетних установ

28 грудня поточного року заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальником міськфінуправління Лихотою Г.В., за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду з керівниками та головними бухгалтерами бюджетних установ міста.

На нараді обговорювались слідуючі питання: складання та подання звітів про виконання паспорту бюджетної програми та розгляд внесених змін до форми звіту про виконання паспорту бюджетної програми.

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм:

  • складаються головними розпорядниками коштів один раз на рік в терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності (відповідальні виконавці подають головному розпоряднику звіти про виконання паспортів усіх бюджетних програм, за виконання яких вони відповідають);
  • подаються до фінансового органу за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 №836;
  • використовуються для оцінки ефективності бюджетних програм.

Відповідно до наказу  Міністерства фінансів України від 15.11.2018 №908 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України» внесені зміни до Правил складання та Форм паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 26.08.2014 №836.

На нараді було наголошено, що для своєчасного формування розпису бюджету міста на 2019 рік головні розпорядники бюджетних коштів повинні підготувати і надати пропозиції помісячного розпису на заробітну плату, енергоносії та комунальні послуги та інші захищені статті бюджету.


Проведено тренінг на тему «Програмно-цільовий метод бюджетування на місцевому рівні»

Відповідно до пункту 18 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України сільські, селищні та міські (міст районного значення) ради мають складати проекти їх місцевих бюджетів на 2019 рік у програмно-цільовому форматі, у зв’язку з чим фінансовим управлінням 31 жовтня поточного року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г.В. за участі заступника начальника фінансового управління Лепетко О.М. було проведено тренінг на тему «Програмно-цільовий метод бюджетування на місцевому рівні» з представниками Знам’янської Другої селищної ради за участі селищного голови Москаленка С.Б.

На тренінгу було наголошено про правові підстави запровадження програмно-цільового методу та основні нормативні акти, що регламентують застосування його на місцевому рівні, також надано перелік наказів про затвердження Типових переліків бюджетних програм і результативних показників. 

Окремо було оговорено тематику бюджетної програми, як основи програмно-цільового методу, а саме: результативні показники виконання бюджетних програм, формування коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів для бюджетної програми, паспорт бюджетної програми, моніторинг та оцінка ефективності виконання бюджетних програм (мета, завдання, застосування результатів на практиці). 

Також було розглянуто питання підготовки бюджетних запитів для складання проекту селищного бюджету на 2019 рік та прогнозу селищного бюджету  на 2020-2021 роки за новою формою.


Міський голова провів робочу нараду за результатами державного фінансового аудиту виконання бюджету міста та ревізії фінансово-господарської діяльності УМА та ЖКГ

Міський голова Сергій  Іванович  Філіпенко  разом з першим заступником міського голови Загородньою В.Г.,  заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів  Гребенюком С. А.  та заступником міського голови – начальником фінансового управління   Лихотою Г.В.  провів   робочу нараду  за   результатами державного фінансового аудиту виконання бюджету міста та ревізії фінансово-господарської діяльності управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради. 

На  нараді  були  присутні  заступник начальника фінансового управління – начальник відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин Лепетко О. М., начальник управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Нікітін М. М., начальник юридичного відділу Данільченко  Ю.В.,  начальник відділу земельних  питань Грицюк  А. А.,  в.о. головного лікаря КЗ «Знам’янська міська лікарня імені А.В.Лисенка» Муравський  І.Б., головний спеціаліст відділу економічного розвитку, промисловості, інфраструктури та торгівлі Сич Н.М..

Розглянувши  звіт про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету м.Знам’янка та акт ревізії фінансово-господарської діяльності управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради, проведених управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, з метою забезпечення повної реалізації пропозицій аудиту та усунення порушень, виявлених  ревізією, підготовлено розпорядження міського голови  від 22 листопада 2017 року №290 «Про затвердження заходів щодо реалізації пропозицій фінансового аудиту».  Відповідальні виконавці : управління  МА та ЖКГ міської ради,  відділ земельних питань виконавчого комітету, комунальний  заклад  «Знам’янська міська лікарня імені А.В.Лисенка», головні  розпорядники коштів міського бюджету, розпорядники нижчого рівня та одержувачі  бюджетних коштів щомісячно інформують фінансове управління виконавчого комітету про стан реалізації заходів.

Під  час  наради присутні мали змогу висловити  свої   пропозиції та шляхи усунення вказаних  порушень.

Керівників  структурних підрозділів виконавчого комітету Знам’янської міської ради, бюджетних установ, комунальних підприємств зобов’язано  забезпечити  безумовне   дотримання норм фінансово-бюджетної дисципліни, посилити  контроль  за ефективним,  раціональним та своєчасним використанням бюджетних коштів.     

Головний спеціаліст
Н.Сич     

_____________

На порядку денному питання виконання видаткової частини міського бюджету

4 травня поточного року міським головою Філіпенком Сергієм Івановичем за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Г.В. проведено нараду з керівниками бюджетних установ освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства міста по питанню своєчасного використання бюджетних призначень.

 

За результатами проведеного фінансовим управлінням аналізу виконання видаткової частини міського бюджету  за січень-квітень поточного року кожним керівником бюджетної установи було надано пояснення щодо причин виникнення залишків невикористаних бюджетних призначень.

На нараді було наголошено про необхідність проведення заходів, які забезпечують своєчасне та цільове використання бюджетних коштів, а саме: проведення процедур закупівель у системі Prozorro, заключення договорів та інше.

Розпорядників бюджетних коштів зобов’язано забезпечити постійний контроль за якісним виконанням робіт, наданням послуг та дотриманням термінів виконання умов договорів виконавцями робіт, а також до кінця травня поточного року виконати заплановані на відповідний період роботи.
 

Фінансове управління

_____________

Нарада з розпорядниками коштів щодо оптимізації витрат та забезпечення своєчасного використання бюджетних коштів

Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Лихоти Галини Вікторівни фінансовим управлінням проведено нараду з  керівниками, бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства. 

 

На нараді обговорювалось питання щодо оптимізації витрат головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету шляхом недопущення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника. 

Також розглянуто питання програмно - цільового бюджетування в міському бюджеті. Зверталась увага головних розпорядників бюджетних коштів на оцінку ефективності виконання бюджетних програм та проведення попереднього аналізу оцінки ефективності.

Неодноразово на нараді наголошувалось на забезпеченні економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів у межах доведених бюджетних призначень.

Крім того, на нараді акцентовано увагу розпорядників бюджетних коштів на наступних питаннях:
-    здійснення заходів щодо реалізації пропозицій фінансового аудиту;
-    контроль щодо виконання плану по доходах власних надходження бюджетних установ (спеціальний фонд);
-    надання пояснень щодо виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості бюджетних установ.

Також було наголошено на безумовному дотриманні законодавства під час надання трансфертів головними розпорядниками бюджетних коштів, а саме: вимог Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та критеріїв визначення одержувачів для здійснення заходів бюджетної програми відповідно до пункту 9 Порядку  складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228. При цьому окремо було звернуто увагу на своєчасність затвердження фінансових планів комунальними підприємствами, наявність яких є однією з умов визначення їх одержувачами бюджетних коштів.

Фінансове управління

_____________

Проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік

На виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України 15 березня  поточного року о 14.00 год. в сесійному залі виконавчого комітету міської ради за участю першого заступника міського голови В.Г.Загородньої було проведено публічне представлення інформації про виконання міського бюджету за 2017 рік.

 

Про стан виконання міського бюджету за 2017 рік доповідала заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління Г.В.Лихота.

Головні розпорядники міського бюджету м.Знам’янка проінформували про виконання міського бюджету за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені рішенням про міський бюджет на 2017 рік кожному з них.
 

_____________

Проведено нараду з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління світи, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка

Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Лихоти Г.В. та за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка щодо економного та раціонального використання енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, зменшення споживання енергоресурсів у бюджетній та комунальній сферах.

 

На початку наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник міськфінуправління наголосила про економне та раціональне використання енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, а саме, про ведення щоденного та щомісячного контролю за показниками споживання енергоресурсів в бюджетних установах, надання до фінансового управління пояснення в разі споживання енергоносіїв понад доведені помісячні та річні ліміти. В установах міста продовжувати вести щоденний облік споживання природного газу. Бюджетним установам запропоновано зробити та надати помісячний аналіз фактичного споживання вугілля відповідно до витрат на 1 м3 об’єму приміщення. Також було наголошено, що при проведенні тендерної закупівлі вугілля звертати увагу на якісні характеристики товару.

На нараді було наголошено про своєчасність використання бюджетних коштів. Розпорядникам коштів максимально забезпечувати своєчасне використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі необхідності перерозподіляти видатки завчасно.
Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2018 року.

Також було наголошено про забезпечення виконання п.2 рішення сесії Знам’янської міської ради від 17.11.2017р. №1173 «Про використання системи електронних закупівель
розпорядниками та одержувачами коштів міського бюджету». 

Крім того, на нараді було акцентовано увагу розпорядників бюджетних коштів на слідуюче:

?    при наданні звітності розпорядники бюджетних коштів повинні надавати одночасно пояснення щодо причин виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості на кінець періоду, 
?    довідки про зміни до плану асигнувань подаються фінансовому управлінню до 25 числа місяця, 
?    в разі внесення змін до річних показників одночасно подаються уточнені розрахунки до кошторисів, 
?    в листах до довідок про зміни бюджетних асигнувань обов’язково зазначати обґрунтовані пояснення змін, 
?    в паспорт бюджетної програми вносяться зміни в разі зміни інформації та зміни показників, затверджених у паспортах бюджетних програм, необхідність у внесенні яких з об'єктивних причин виникла в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми.

_____________

Проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соцсфери та ЖКГ

Під головуванням першого заступника міського голови Загородньої В.Г., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Лихоти Г.В.та за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка на тему: «Дотримання вимог планування місцевих бюджетів на основі програмно – цільового методу, забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом. Стан фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів».

 

На початку наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник міськфінуправління наголосила про своєчасність використання бюджетних коштів. Звернулася з проханням до розпорядників коштів про максимальне забезпечення своєчасного використання коштів на ті цілі, які передбачені в бюджеті, а в разі необхідності перерозподіляти видатки завчасно.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2018 року.

На нараді було опрацьовано питання про правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання.

Головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження місцевому фінансовому органу протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Протягом тижня головні розпорядники подають на затвердження до фіноргану проекти паспортів бюджетних програм у разі:
?виникнення нових бюджетних програм (підпрограм);
?набрання чинності рішенням про внесення змін до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
?передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого;
?передачі нерозподілених бюджетних призначень на визначену в рішенні про місцевий бюджет мету між головними розпорядниками;
?перерозподілу видатків за бюджетними програмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику;
?перерозподілу видатків за підпрограмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених на виконання бюджетної програми;
?зміни інформації та зміни показників, затверджених у паспортах бюджетних програм, необхідність у внесенні яких з об'єктивних причин виникла в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми;
?затвердження нових або внесення змін до чинних порядків використання бюджетних коштів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
?внесення змін до розпису місцевого бюджету, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм.

Проекти паспортів бюджетних програм подаються до фіноргану разом з проектами наказів про їх затвердження у паперовому та електронному вигляді.

Головні розпорядники у терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, подають до місцевих фінансових органів звіти про виконання паспортів бюджетних програм за формою, затвердженою наказом МФУ від 26.08.2014р. №836, у паперовому та електронному вигляді.

Державну фінансову інспекцію України та її територіальні органи під час проведення контрольних заходів (ревізій, перевірок, аудиту) зобов’язати здійснювати контроль за використанням коштів місцевого бюджету, виділених на виконання бюджетних програм. За результатами здійснення такого контролю до 01 квітня року, що настає за звітним, подавати до місцевих фінансових органів відповідну інформацію для врахування при формуванні проектів місцевих бюджетів на наступні бюджетні періоди.

Головні розпорядники протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми подають місцевому фінансовому органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних программ відповідно до Методики здійснення порівняльного аналізу ефективності бюджетних програм, які виконуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, затвердженої Наказом МФУ від 17.05.2011р. №608.

Останнім питанням на нараді було обговорення стану фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів.

За результатами вжитих заходів щодо усунення виявлених порушень, виконавчим комітетом Знам’янської міської ради затверджено рішення від 09.11.2017 року №290  «Про результати  державного фінансового аудиту  виконання бюджету  м.Знам’янка та ревізій фінансово-господарської  діяльності управління  містобудування, архітектури  та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради» з розробленням відповідних пропозицій для вжиття заходів бюджетними установами міста щодо забезпечення  безумовного дотримання норм фінансово-бюджетної дисципліни, посилення  контролю за ефективним та раціональним використанням бюджетних коштів та комунальним  майном  установ. Також було заслухано про виявлені порушення в ході проведеної Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в 2017 році ревізії фінансово-господарської діяльності КЗ «Знам’янської міської лікарні ім. А.В.Лисенка» та в подальшому забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення та недопущення втрат бюджетних коштів.

07 Квітня, 2023 р., 09:30
05 квітня 2023 року в залі засідань виконавчого комітету Знам’янської міської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ліани ПЕРЕСАДЧЕНКО відбулося чергове засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків на якій розглядались питання виконання доходів бюджету Знам’янської міської територіальної громади за І квартал 2023 року, надходження орендної плати за земельні ділянки, легалізації підприємницької діяльності та тіньової зайнятості населення.
11 Березня, 2022 р., 15:02
Національний банк та банківська система України надалі працюють! Банки продовжують забезпечувати роботу відділень в безперебійному режимі в умовах відсутності загрози життю та здоров’ю населення.
16 Вересня, 2021 р., 10:16
15 вересня 2021 року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ліани Пересадченко, за участі керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Лілії Меренкової відбулася робоча нарада з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету Знам’янської міської ради.
08 Червня, 2021 р., 15:57
Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області повідомлено виконавчий комітет Знам’янської міської ради про те, що станом на 1 травня 2021 року рахується податковий борг за фізичними особами в сумі 2 267 412 грн. до бюджетів Знам’янської міської територіальної громади. З метою скорочення податкового боргу та забезпечення наповнення місцевого бюджету громади, податкова служба наголошує на необхідності погашення боргу платниками податків. 
13 Травня, 2021 р., 15:56
На розгляді у Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету знаходяться розроблені Асоціацією міст України спільно з групою народних депутатів законопроекти  №5066 та №5066-1, що пропонують збільшити частку зарахування ПДФО до бюджетів громад із 60 до 65 відсотків. 
19 Січня, 2021 р., 10:35
З 1 січня стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих  протягом 2020 року. Обов’язковому декларуванню підлягають:

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень