Знам’янська міська рада
Знам'янка, Кіровоградська область

Структура тарифу на перевезення пасажирів

 

Існує єдиний механізм  формування  тарифів  на  послуги  з  перевезення пасажирів  на  автобусних  маршрутах  загального користування,  який визначений  Методикою  розрахунку  тарифів  на  послуги  пасажирського автомобільного  транспорту, затвердженою  Наказом  Міністерства транспорту  та  зв’язку  України  від 17.11.2009 № 1175. Відповідно до пункту  1.6

Методики  перегляд  рівня  тарифів  повинен  здійснюватись  у  зв’язку  зі   зміною  умов  виробничої  діяльності  та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності перевізника, у тому числі в разі зміни вартості палива більш  ніж на 10%. 

У  вищеназваній  Методиці  визначений  термін  «тариф  на  автобусних  маршрутах  загального  користування – це вартість разового проїзду  одного  пасажира  у  міському  сполученні  чи  вартість  перевезення  пасажира  на  один  кілометр  у приміському  та міжміському  сполученні».

Отже,  виходячи із  вищевикладеного, проїзд  у  міському  транспорті  не  може залежати  від довжини  поїздки  пасажира. 

Для  того, щоб  було  зрозуміло  які  складові  входять  в  тариф,  наведемо  розшифровку  вартості  проїзду  5,50  грн.  по  статтях витрат (в грн.):

Паливо

2,20

Мастильні матеріали

0,20

Шини

0,12

Акумулятори

0,02

Оплата  праці водіїв, кондукторів

1,72

Витрати на отримання дозволів, проведення державних технічних оглядів тощо, що необхідні для забезпечення виконання перевізної діяльності

0,01

Нарахування на витрати з оплати праці водіїв, кондукторів

0,38

Витрати на  проведення  технічного  обслуговування  та  ремонту, вартість запасних частин, агрегатів, приладів, обладнання, пального і матеріалів, які витрачаються для ремонту власним силами

0,51

Витрати на управління процесом перевезень

0,23

Витрати на страхування  автотранспорту

0,01

Адміністративні витрати (плата за комунальні  послуги, послуги зв’язку)

0,10

Всього  тариф

5,50

Встановлений  тариф  5,50  грн.  не  передбачає  планового  прибутку,  потрібного  для  сплати  податкових  зобов’язань  та інвестиційної складової  на  оновлення  автобусів та   розвиток  виробничої бази. 

Виходячи  з  цього,  перевізникам  необхідно плідно  працювати  не тільки  над  скороченням  своїх  витрат,  а також   над   збільшенням доходів,  тому  звертаємося  до  пасажирів  не відмовлятися  від  квитків та  не  повертати їх  кондукторам.

Відділ економічного  розвитку, 
промисловості,  інфраструктури  та  торгівлі

« повернутися до списку новин